połączenie z serwerami prod2

Tematy związane z aplikacją administratora i pracą administratorów systemu
szeeba
Posty: 3
Rejestracja: 29 mar 2019, 10:02

połączenie z serwerami prod2

Post autor: szeeba » 29 mar 2019, 10:12

Czy ktoś miał problem typu Błąd połączenia z serwerem aplikacji
Brak odpowiedzi z Podstawowego i Zapasowego Ośrodka Krajowego
Problem powstaje gdy zmienię adresy serwera z prod na prod2 w pliku instance i tylko w aplikacji Administratora

Adam
Posty: 21
Rejestracja: 15 gru 2017, 5:48

Re: połączenie z serwerami prod2

Post autor: Adam » 29 mar 2019, 11:06

A masz wgrany najnowszy truststore (jest na repozytorium prod)?

szeeba
Posty: 3
Rejestracja: 29 mar 2019, 10:02

Re: połączenie z serwerami prod2

Post autor: szeeba » 29 mar 2019, 11:11

Tak ściągałem i dostałem też taki od administratora ale nie pomógł.

bridge84
Posty: 6
Rejestracja: 15 gru 2017, 10:27

Re: połączenie z serwerami prod2

Post autor: bridge84 » 29 mar 2019, 12:23

szeeba pisze:
29 mar 2019, 10:12
Czy ktoś miał problem typu Błąd połączenia z serwerem aplikacji
Brak odpowiedzi z Podstawowego i Zapasowego Ośrodka Krajowego
Problem powstaje gdy zmienię adresy serwera z prod na prod2 w pliku instance i tylko w aplikacji Administratora
To tak zaczniemy od początku:
Nowa aplikacja administratora ma numer 23.2 i to z niej musisz korzystać jest na repo.prod2.zok(lub pok)swdprm.local.
Po pobraniu aplikacji musisz wgrać do configu client.keystore z poprzeniej aplikacji(prod)
nastepnie podegrać swdprm.truestore nowe nie z poprzedniej aplikacji.
Nastepnie w pliku instance należy wpisać nową nazwe stanowiska otrzymaną od adm wojewodzkiego, nowe serwery prod2 oraz uzupełnić pok lub zok.
zapisać zmiany i wszystko powinno działać
chyba ze jakiś problem z vpn?

Adam
Posty: 21
Rejestracja: 15 gru 2017, 5:48

Re: połączenie z serwerami prod2

Post autor: Adam » 30 mar 2019, 12:58

Macie może taką sytuację, że na kilku stanowiskach PROD2 29.03 aplikacja ZRM MS / mobilna łączyła się i działało logowanie;
a 30.03 przy sprawdzeniu tych samych stanowisk okazuje się, że został "sam z siebie/zdalnie" zmieniony truststore na starszy i nie łączy z serwerem?
Po wgraniu nowego truststore działa.

bridge84
Posty: 6
Rejestracja: 15 gru 2017, 10:27

Re: połączenie z serwerami prod2

Post autor: bridge84 » 31 mar 2019, 7:35

Adam pisze:
30 mar 2019, 12:58
Macie może taką sytuację, że na kilku stanowiskach PROD2 29.03 aplikacja ZRM MS / mobilna łączyła się i działało logowanie;
a 30.03 przy sprawdzeniu tych samych stanowisk okazuje się, że został "sam z siebie/zdalnie" zmieniony truststore na starszy i nie łączy z serwerem?
Po wgraniu nowego truststore działa.
Tak była o tym informacja... prawdopodobnie sam skonfigurowałeś aplikację a pożnie została przez kcmrm podegrana automatycznie. Ale droga ktorą poszedłeś dalej jak najbardziej słuszna :) można też było napisać zgłoszenie do KCMRM i naprawili by to sami :)

szeeba
Posty: 3
Rejestracja: 29 mar 2019, 10:02

Re: połączenie z serwerami prod2

Post autor: szeeba » 01 kwie 2019, 5:47

bridge84 pisze:
29 mar 2019, 12:23
szeeba pisze:
29 mar 2019, 10:12
Czy ktoś miał problem typu Błąd połączenia z serwerem aplikacji
Brak odpowiedzi z Podstawowego i Zapasowego Ośrodka Krajowego
Problem powstaje gdy zmienię adresy serwera z prod na prod2 w pliku instance i tylko w aplikacji Administratora
To tak zaczniemy od początku:
Nowa aplikacja administratora ma numer 23.2 i to z niej musisz korzystać jest na repo.prod2.zok(lub pok)swdprm.local.
Po pobraniu aplikacji musisz wgrać do configu client.keystore z poprzeniej aplikacji(prod)
nastepnie podegrać swdprm.truestore nowe nie z poprzedniej aplikacji.
Nastepnie w pliku instance należy wpisać nową nazwe stanowiska otrzymaną od adm wojewodzkiego, nowe serwery prod2 oraz uzupełnić pok lub zok.
zapisać zmiany i wszystko powinno działać
chyba ze jakiś problem z vpn?
Ciągnąłem nie tą wersję bo ściągałem z repo.prod a nie prod2 ale za dużo tych instrukcji a w tej co miałem był link do tej wcześniejszej.

ODPOWIEDZ