Strona 1 z 1

Szkolenia Helpdesk i ITSM

: 11 cze 2019, 6:48
autor: wojciech.adamczyk
Witajcie,
czy jako ADM lidera lub ADM podwykonawcy będziecie szkolić wszystkich użytkowników? Czy ma to wg Was jakikolwiek sens? Nie wyobrażam sobie, że coś nawali, i w trakcie wyjazdu wypełniają formularzyk w aplikacji Helpdesk? Jakoś tego nie widzę...

Re: Szkolenia Helpdesk i ITSM

: 12 cze 2019, 17:24
autor: rwaligora
Rozumiem że po wpisaniu tego obsługą zajmie się już administracja centralna. Jeżeli nie to nie widzę żadnego sensu w pisaniu tego. 2 lata nikogo nie interesowały problemy na dole

Ciekawe ile razy w Polsce zespoły zastosowały ścieżkę zgłoszenia gdy nie mogą się skontaktować z swoim lokalnym adminem

Re: Szkolenia Helpdesk i ITSM

: 13 cze 2019, 9:40
autor: wojciech.adamczyk
To nie wyjdzie...nie ma szans, że ktoś będzie coś gdzieś wypisywał i wysyłał. Będę miał prosić przy utworzeniu zgłoszenia przez zespół o logi z aplikacji? Hahaha...