Szkolenia Helpdesk i ITSM

Tematy związane z aplikacją administratora i pracą administratorów systemu
wojciech.adamczyk
Posty: 142
Rejestracja: 14 gru 2017, 11:14
Lokalizacja: Gdańsk/Tczew

Szkolenia Helpdesk i ITSM

Post autor: wojciech.adamczyk » 11 cze 2019, 6:48

Witajcie,
czy jako ADM lidera lub ADM podwykonawcy będziecie szkolić wszystkich użytkowników? Czy ma to wg Was jakikolwiek sens? Nie wyobrażam sobie, że coś nawali, i w trakcie wyjazdu wypełniają formularzyk w aplikacji Helpdesk? Jakoś tego nie widzę...

Awatar użytkownika
rwaligora
Posty: 157
Rejestracja: 15 gru 2017, 17:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Szkolenia Helpdesk i ITSM

Post autor: rwaligora » 12 cze 2019, 17:24

Rozumiem że po wpisaniu tego obsługą zajmie się już administracja centralna. Jeżeli nie to nie widzę żadnego sensu w pisaniu tego. 2 lata nikogo nie interesowały problemy na dole

Ciekawe ile razy w Polsce zespoły zastosowały ścieżkę zgłoszenia gdy nie mogą się skontaktować z swoim lokalnym adminem
Jeśli znasz siebie i swego wroga, przetrwasz pomyślnie sto bitew. Jeśli nie poznasz swego wroga, lecz poznasz siebie, jedną bitwę wygrasz, a drugą przegrasz. Jeśli nie znasz ni siebie, ni wroga, każda potyczka będzie dla Ciebie zagrożeniem."

wojciech.adamczyk
Posty: 142
Rejestracja: 14 gru 2017, 11:14
Lokalizacja: Gdańsk/Tczew

Re: Szkolenia Helpdesk i ITSM

Post autor: wojciech.adamczyk » 13 cze 2019, 9:40

To nie wyjdzie...nie ma szans, że ktoś będzie coś gdzieś wypisywał i wysyłał. Będę miał prosić przy utworzeniu zgłoszenia przez zespół o logi z aplikacji? Hahaha...

ODPOWIEDZ