Brak zasięgu i utrata "wywiadu"

Tematy związane z aplikacjami ZRM oraz pracą ratowników i lekarzy
pawelek
Posty: 12
Rejestracja: 16 gru 2017, 17:55
Lokalizacja: Pomorskie

Brak zasięgu i utrata "wywiadu"

Post autor: pawelek » 16 gru 2017, 18:09

Cześć.
Czy Wam też się zdarza, że gdy wypełniacie KMCR w trybie Ofline tablet przechodzi w tryb Online i w tym momencie tracicie cały tekst, który wprowadziliście? Ostatnio takie coś mnie się przydarzyło. Odwrotnie, czyli z Online na Ofline takie coś się nie zdarza.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
rwaligora
Posty: 111
Rejestracja: 15 gru 2017, 17:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Brak zasięgu i utrata "wywiadu"

Post autor: rwaligora » 16 gru 2017, 18:50

pawelek pisze:
16 gru 2017, 18:09
Cześć.
Czy Wam też się zdarza, że gdy wypełniacie KMCR w trybie Ofline tablet przechodzi w tryb Online i w tym momencie tracicie cały tekst, który wprowadziliście? Ostatnio takie coś mnie się przydarzyło. Odwrotnie, czyli z Online na Ofline takie coś się nie zdarza.

Pozdrawiam
Jak dla mnie powinieneś zgłosić to do administratora twojego dysponenta
Jeśli znasz siebie i swego wroga, przetrwasz pomyślnie sto bitew. Jeśli nie poznasz swego wroga, lecz poznasz siebie, jedną bitwę wygrasz, a drugą przegrasz. Jeśli nie znasz ni siebie, ni wroga, każda potyczka będzie dla Ciebie zagrożeniem."

Belong
Posty: 4
Rejestracja: 15 gru 2017, 13:20

Re: Brak zasięgu i utrata "wywiadu"

Post autor: Belong » 16 gru 2017, 18:52

Zdarzyło mi się raz całą kartę stracić

tomasz.boguslawski
Twórca SWDPRM
Twórca SWDPRM
Posty: 132
Rejestracja: 15 gru 2017, 6:11

Re: Brak zasięgu i utrata "wywiadu"

Post autor: tomasz.boguslawski » 17 gru 2017, 12:02

Z tego, co pamiętam, to poprawialiśmy już kiedyś taki błąd, ale sprawdzimy jeszcze.

krzyzak_81
Posty: 5
Rejestracja: 15 gru 2017, 15:36

Re: Brak zasięgu i utrata "wywiadu"

Post autor: krzyzak_81 » 21 gru 2017, 10:09

Bardzo często się nam to zdarzało na Mierzei Wiślanej ( rejony Krynicy Morskiej, Piasków, Kątów Rybackich i innych zalesionych i przygranicznych miejsc )
W chwili wpisywania wywiadu w trybie ON-LINE warto kliknąć "ZAPISZ" wtedy po zgubieniu zasięgu i ponownym odzyskaniu w przypadku wykasowania całego wywiadu odczekaliśmy chwilę aż aplikacja połączyła się z serwerem i ściągnęła to co zapisaliśmy pierwotnie i było zapisane na serwerze.

pawelek
Posty: 12
Rejestracja: 16 gru 2017, 17:55
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Brak zasięgu i utrata "wywiadu"

Post autor: pawelek » 04 sie 2018, 6:36

Błąd nadal występuje. Dochodzi do sytuacji, że zdążę wypisać całą dokumentację i ją wydrukować, a następnie tracę całą treść po przejściu tableta w online. Przyzwyczaiłem się do regularnego wciskania przycisku "zapisz" ale czy na prawdę tak ciężko poprawić ten błąd?

proxyp
Posty: 46
Rejestracja: 12 sty 2018, 13:03

Re: Brak zasięgu i utrata "wywiadu"

Post autor: proxyp » 04 sie 2018, 14:13

Trzeba wprowadzić autozapis.

Awatar użytkownika
rwaligora
Posty: 111
Rejestracja: 15 gru 2017, 17:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Brak zasięgu i utrata "wywiadu"

Post autor: rwaligora » 04 sie 2018, 18:50

proxyp pisze:
04 sie 2018, 14:13
Trzeba wprowadzić autozapis.
Ale jest taka funkcja bo przejście do każdej sekcji i wprowadzenie zmian to zapisy Popatrz jaką wersję dokumentacji jest drukowana. Zawsze jest to dość wysoka wartość.
Tu jest jakiś problem z synchronizacją bazy offline po powrocie łączności tak jakby to co jest w bazie na serwerze miało większy priorytet od zmian w bazie offline
Jeśli znasz siebie i swego wroga, przetrwasz pomyślnie sto bitew. Jeśli nie poznasz swego wroga, lecz poznasz siebie, jedną bitwę wygrasz, a drugą przegrasz. Jeśli nie znasz ni siebie, ni wroga, każda potyczka będzie dla Ciebie zagrożeniem."

tomasz.boguslawski
Twórca SWDPRM
Twórca SWDPRM
Posty: 132
Rejestracja: 15 gru 2017, 6:11

Re: Brak zasięgu i utrata "wywiadu"

Post autor: tomasz.boguslawski » 05 sie 2018, 10:59

pawelek pisze:
04 sie 2018, 6:36
Błąd nadal występuje. Dochodzi do sytuacji, że zdążę wypisać całą dokumentację i ją wydrukować, a następnie tracę całą treść po przejściu tableta w online. Przyzwyczaiłem się do regularnego wciskania przycisku "zapisz" ale czy na prawdę tak ciężko poprawić ten błąd?
Tak, bardzo ciężko jest poprawić błąd, gdy nie zna się szczegółów. Nad poprawnym działaniem systemu czuwa cały sztab ludzi - inżynierowie MSWiA, pierwsza linia wsparcia Globemy, programiści Globemy, analitycy, architekci. Co więcej, bardzo zależy nam na tym, żeby system działał bezbłędnie. Nie jesteśmy jednak w stanie nic zrobić, jeśli nie będzie odpowiedniego wsparcia ze strony użytkowników. Błędy trzeba zgłaszać i to ze wszystkimi szczegółami, które mogą nam pomóc.
Żeby umożliwić nam zdiagnozowanie problemu, powinien być on zgłoszony najpóźniej w 2 dni po jego wystąpieniu, a najlepiej od razu. Opis powinien zawierać:
- dokładną datę i czas wystąpienia
- co poszło nie tak - czyli czego użytkownik się spodziewał, a co system zrobił inaczej
- zdjęcie ekranu - może być zrobione telefonem komórkowym, chociaż oczywiście lepsze będzie z "Print Screen"
- login użytkownika
- numer stanowiska dyspozytorskiego lub nazwę ZRM lub inne określenie stanowiska
- numer zgłoszenia lub KZW/KMCR, na którym wystąpił błąd

To kto chce nam pomóc, żeby usunąć ten błąd?

Adam
Posty: 6
Rejestracja: 15 gru 2017, 5:48

Re: Brak zasięgu i utrata "wywiadu"

Post autor: Adam » 06 sie 2018, 10:40

Nie zdarzyło mi się jeszcze aby aplikacja "robiąca dziwne rzeczy" nie zaczęła działać poprawnie po jej ponownej, czystej instalacji na tablecie (ściągnięcie świeżej wersji, przegranie katalogu \config ze starej). Tyle, że ostatni taki przypadek miałem kilka miesięcy temu podczas jakiejś awarii systemu.

ODPOWIEDZ