Brak zasięgu i utrata "wywiadu"
Brak zasięgu i utrata "wywiadu"
Cześć.
Czy Wam też się zdarza, że gdy wypełniacie KMCR w trybie Ofline tablet przechodzi w tryb Online i w tym momencie tracicie cały tekst, który wprowadziliście? Ostatnio takie coś mnie się przydarzyło. Odwrotnie, czyli z Online na Ofline takie coś się nie zdarza.
Pozdrawiam
Czy Wam też się zdarza, że gdy wypełniacie KMCR w trybie Ofline tablet przechodzi w tryb Online i w tym momencie tracicie cały tekst, który wprowadziliście? Ostatnio takie coś mnie się przydarzyło. Odwrotnie, czyli z Online na Ofline takie coś się nie zdarza.
Pozdrawiam
Re: Brak zasięgu i utrata "wywiadu"
Jak dla mnie powinieneś zgłosić to do administratora twojego dysponentapawelek pisze: ↑16 gru 2017, 18:09Cześć.
Czy Wam też się zdarza, że gdy wypełniacie KMCR w trybie Ofline tablet przechodzi w tryb Online i w tym momencie tracicie cały tekst, który wprowadziliście? Ostatnio takie coś mnie się przydarzyło. Odwrotnie, czyli z Online na Ofline takie coś się nie zdarza.
Pozdrawiam
Jeśli znasz siebie i swego wroga, przetrwasz pomyślnie sto bitew. Jeśli nie poznasz swego wroga, lecz poznasz siebie, jedną bitwę wygrasz, a drugą przegrasz. Jeśli nie znasz ni siebie, ni wroga, każda potyczka będzie dla Ciebie zagrożeniem."
Re: Brak zasięgu i utrata "wywiadu"
Zdarzyło mi się raz całą kartę stracić
-
- Twórca SWDPRM
- Posty: 133
- Rejestracja: 15 gru 2017, 6:11
Re: Brak zasięgu i utrata "wywiadu"
Z tego, co pamiętam, to poprawialiśmy już kiedyś taki błąd, ale sprawdzimy jeszcze.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 gru 2017, 15:36
Re: Brak zasięgu i utrata "wywiadu"
Bardzo często się nam to zdarzało na Mierzei Wiślanej ( rejony Krynicy Morskiej, Piasków, Kątów Rybackich i innych zalesionych i przygranicznych miejsc )
W chwili wpisywania wywiadu w trybie ON-LINE warto kliknąć "ZAPISZ" wtedy po zgubieniu zasięgu i ponownym odzyskaniu w przypadku wykasowania całego wywiadu odczekaliśmy chwilę aż aplikacja połączyła się z serwerem i ściągnęła to co zapisaliśmy pierwotnie i było zapisane na serwerze.
W chwili wpisywania wywiadu w trybie ON-LINE warto kliknąć "ZAPISZ" wtedy po zgubieniu zasięgu i ponownym odzyskaniu w przypadku wykasowania całego wywiadu odczekaliśmy chwilę aż aplikacja połączyła się z serwerem i ściągnęła to co zapisaliśmy pierwotnie i było zapisane na serwerze.
Re: Brak zasięgu i utrata "wywiadu"
Błąd nadal występuje. Dochodzi do sytuacji, że zdążę wypisać całą dokumentację i ją wydrukować, a następnie tracę całą treść po przejściu tableta w online. Przyzwyczaiłem się do regularnego wciskania przycisku "zapisz" ale czy na prawdę tak ciężko poprawić ten błąd?
Re: Brak zasięgu i utrata "wywiadu"
Trzeba wprowadzić autozapis.
Re: Brak zasięgu i utrata "wywiadu"
Ale jest taka funkcja bo przejście do każdej sekcji i wprowadzenie zmian to zapisy Popatrz jaką wersję dokumentacji jest drukowana. Zawsze jest to dość wysoka wartość.
Tu jest jakiś problem z synchronizacją bazy offline po powrocie łączności tak jakby to co jest w bazie na serwerze miało większy priorytet od zmian w bazie offline
Jeśli znasz siebie i swego wroga, przetrwasz pomyślnie sto bitew. Jeśli nie poznasz swego wroga, lecz poznasz siebie, jedną bitwę wygrasz, a drugą przegrasz. Jeśli nie znasz ni siebie, ni wroga, każda potyczka będzie dla Ciebie zagrożeniem."
-
- Twórca SWDPRM
- Posty: 133
- Rejestracja: 15 gru 2017, 6:11
Re: Brak zasięgu i utrata "wywiadu"
Tak, bardzo ciężko jest poprawić błąd, gdy nie zna się szczegółów. Nad poprawnym działaniem systemu czuwa cały sztab ludzi - inżynierowie MSWiA, pierwsza linia wsparcia Globemy, programiści Globemy, analitycy, architekci. Co więcej, bardzo zależy nam na tym, żeby system działał bezbłędnie. Nie jesteśmy jednak w stanie nic zrobić, jeśli nie będzie odpowiedniego wsparcia ze strony użytkowników. Błędy trzeba zgłaszać i to ze wszystkimi szczegółami, które mogą nam pomóc.pawelek pisze: ↑04 sie 2018, 6:36Błąd nadal występuje. Dochodzi do sytuacji, że zdążę wypisać całą dokumentację i ją wydrukować, a następnie tracę całą treść po przejściu tableta w online. Przyzwyczaiłem się do regularnego wciskania przycisku "zapisz" ale czy na prawdę tak ciężko poprawić ten błąd?
Żeby umożliwić nam zdiagnozowanie problemu, powinien być on zgłoszony najpóźniej w 2 dni po jego wystąpieniu, a najlepiej od razu. Opis powinien zawierać:
- dokładną datę i czas wystąpienia
- co poszło nie tak - czyli czego użytkownik się spodziewał, a co system zrobił inaczej
- zdjęcie ekranu - może być zrobione telefonem komórkowym, chociaż oczywiście lepsze będzie z "Print Screen"
- login użytkownika
- numer stanowiska dyspozytorskiego lub nazwę ZRM lub inne określenie stanowiska
- numer zgłoszenia lub KZW/KMCR, na którym wystąpił błąd
To kto chce nam pomóc, żeby usunąć ten błąd?
Re: Brak zasięgu i utrata "wywiadu"
Nie zdarzyło mi się jeszcze aby aplikacja "robiąca dziwne rzeczy" nie zaczęła działać poprawnie po jej ponownej, czystej instalacji na tablecie (ściągnięcie świeżej wersji, przegranie katalogu \config ze starej). Tyle, że ostatni taki przypadek miałem kilka miesięcy temu podczas jakiejś awarii systemu.