Dźwięk przychodzącego wezwania w miejscu stacjonowania

Tematy związane z aplikacjami ZRM oraz pracą ratowników i lekarzy
Młoody
Posty: 1
Rejestracja: 05 cze 2019, 7:24

Dźwięk przychodzącego wezwania w miejscu stacjonowania

Post autor: Młoody » 05 cze 2019, 7:26

W poprzedniej wersji aplikacji (przed 01.04.2019) mogliśmy ustawić różne dźwięki przychodzącego wezwania na komputerze stacjonarnym w miejscu wyczekiwania. W nowej wersji niestety już to nie działa i pomimo podstawienia plików w identyczny sposób, dźwięk jest ciągle jeden i ten sam. Aplikacja uruchomiona ponownie i bez zmian.

Czy jest inna metoda?

tomasz.boguslawski
Twórca SWDPRM
Twórca SWDPRM
Posty: 163
Rejestracja: 15 gru 2017, 6:11

Re: Dźwięk przychodzącego wezwania w miejscu stacjonowania

Post autor: tomasz.boguslawski » 05 cze 2019, 9:04

To działa nadal, trzeba tylko zadbać o to, żeby plik dźwiękowe nazywały się dokładnie tak samo jak zespoły. Czyli na przykład jeśli w miejscu stacjonowania są zespoły X03 05 i X03 11, to w katalogu alerts powinny być pliki:
X03 05.wav
X03 11.wav
domyslny.wav

r3bel
Posty: 18
Rejestracja: 27 mar 2018, 12:49

Re: Dźwięk przychodzącego wezwania w miejscu stacjonowania

Post autor: r3bel » 05 cze 2019, 12:21

domyślny.wav trzeba usunąć ponieważ, aplikacja będzie ten dźwięk wybierać w pierwszej kolejności

makka
Posty: 1
Rejestracja: 13 sty 2021, 8:17

Re: Dźwięk przychodzącego wezwania w miejscu stacjonowania

Post autor: makka » 13 sty 2021, 8:29

Witam,

Walczę z ustawieniami dźwięków dla poszczególnych zespołów. Niestety po zmianie nazwy, utworzeniu dwóch plików(tyle jest zespołów) i usunięciu pliku domyślnego oba zespoły maja przypisany ten sam dźwięk ( inny od domyślnego) Gdzie może być błąd? Skoro w oryginalnych plikach nie ma rozszerzenia .wav to może nie należy go wpisywać w nazwie zespołu a pisać tylko tak jak jest na karcie np. X01 01. Czy istnieje możliwość sprawdzenia dźwięków bez wysyłania formatki przez dyspozytora? Jak ktoś może przesłać zdjęcie jak wyglądają pliki na konkretnej stacji będę wdzięczny. Z góry dziękuję za pomoc :)

ODPOWIEDZ