Karne wylogowanie

Tematy związane z aplikacją dyspozytora, mapą i pracą dyspozytora
proxyp
Posty: 46
Rejestracja: 12 sty 2018, 13:03

Re: Karne wylogowanie

Post autor: proxyp » 27 lut 2018, 19:05

tomasz.boguslawski pisze:
27 lut 2018, 11:41
Ważne jest, żeby po "karnym wylogowaniu" zalogować się ponownie korzystając z funkcji "Zaloguj do konsoli" w aplikacji dyspozytora. Jeśli dyspozytor zaloguje się na konsoli wciskając "Zaloguj ACD", to nie działa to dobrze: zostaje wtedy zalogowany anonimowo, a aplikacja dyspozytora pozostaje w świadomości, że konsola jest wylogowana.
Tak zrobiłem. Niestety nie było możliwości zalogowanie. Musiałem restartować aplikację SWD

zenek
Posty: 2
Rejestracja: 26 lut 2018, 19:06

Re: Karne wylogowanie

Post autor: zenek » 27 lut 2018, 20:40

Obrazek

I to jest prawdziwe wspomaganie dowodzenia

Rafał
Posty: 34
Rejestracja: 14 gru 2017, 20:47
Lokalizacja: Krosno

Re: Karne wylogowanie

Post autor: Rafał » 27 lut 2018, 21:29

Z całym szacunkiem dla Twórców systemu, pomysł z zastępowalnością w takim wydaniu jak obecnie, jest pomyłką. System SWD już zaczynał jako tako działać, personel przyzwyczaił się do jego zalet i wad, ale to co stało się po włączeniu "zastępowalności" jest zaprzeczeniem idei wspomagania dowodzenia... System zamiast wspomagać, utrudnia dowodzenie. Podejrzewam że to nie Twórcy są winni całego zamieszania, ale może macie panowie jakiś wpływ na podejmowane decyzje. Proszę się dokładnie zastanowić co się dzieje obecnie z systemem.
Na spokojnie, przeanalizować wszystkie scenariusze i możliwe zachowanie systemu z taką jak obecnie funkcją, zwłaszcza przy wypadkach masowych kiedy dzwoni wielu świadków zdarzenia. Podpowiem że zgłoszenia do tego wypadku mogą wędrować po całej Polsce.. Czy tak ma to wyglądać?
Obecnie zachowanie systemu jest naprawdę trudne do przewidzenia..

Awatar użytkownika
Panda
Posty: 29
Rejestracja: 02 sty 2018, 11:40
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Karne wylogowanie

Post autor: Panda » 28 lut 2018, 10:50

Dużym problem z "zastępowalnością" jest to że dopuszczono do życia dyspozytornie dwuosobowe. Jeden z dyspozytorów pełni rolę przyjmującego i jednocześnie głównego a drugi dysponującego. Nie mówiąc że jeden z dwóch może nie przyjść / spóźnić się do pracy z różnych przyczyn ewentualnie odwiedzić WC to zostaje jeden.
Dodatkowo coś jest źle skonfigurowane na konsolach i stacjach dyspozytorskich bo potrafi karnie wywalić podczas przyjęcia zgłoszenia.
Admin Woj. Olsztyn (Warmia i Mazury)

Rafał
Posty: 34
Rejestracja: 14 gru 2017, 20:47
Lokalizacja: Krosno

Re: Karne wylogowanie

Post autor: Rafał » 28 lut 2018, 11:58

Nie sądzę żeby problemem były małe dyspozytornie. Do nas trafiają zgłoszenia z dużych dyspozytorni, na dodatek od operatorów 112 z innych województw. Nasza dyspozytornia ma 4 dyspozytorów (w sumie w województwie 17), a docierają do nas zgłoszenia z Pomorza, Mazowsza, Dolnego Śląska gdzie w sumie jest nawet dyspozytorów 10 na stanowiskach w jednej dyspozytorni. Czy to oznacza że kare dostaje naraz np. 6 dyspozytorów, czy w jednym momencie może być zajętych 6 dyspozytorów przyjmujących. Albo miks obydwu przypadków. Dodatkowo czas karnego wylogowania jest zauważalnie mniejszy niż 10 sek. I potwierdzam, również są takie przypadki że konsola karnie wylogowuje przy odbiorze rozmowy.
PS. Nie słyszałem o przypadku gdzie jest dwóch dyspozytorów, jeden przyjmujący i jeden wysyłający.

tomasz.boguslawski
Twórca SWDPRM
Twórca SWDPRM
Posty: 132
Rejestracja: 15 gru 2017, 6:11

Re: Karne wylogowanie

Post autor: tomasz.boguslawski » 28 lut 2018, 12:14

Potwierdzam, że nie mieliśmy nic wspólnego z ideą zastępowalności i karnego wylogowywania. Zostaliśmy jedynie poinformowani, że taka zmiana będzie wprowadzona - przy czym technicznie jest to zmiana wyłącznie po stronie systemu telefonicznego, czyli PZŁ/DGT.
Proszę opiszcie dokładnie konkretne sytuacje, kiedy tak wdrożona zastępowalność nie zadziała dobrze. Przekażemy uwagi w odpowiednie miejsce. Przy czym uwagi muszą być bardzo konkretne. Samo napisanie, że to jest głupie, nie wystarczy.

artur
Posty: 41
Rejestracja: 14 gru 2017, 20:06

Re: Karne wylogowanie

Post autor: artur » 28 lut 2018, 12:59

Zgadzam się z kolegą Rafałem na moją dyspozytornię również spływają zgłoszenia z dużych dyspozytorni wiec jak można mówić że problem jest po naszej stronie jak duże się nie wyrabiają i my otrzymujemy zgłoszenia. Najpierw jak coś zostanie napisane to proponuje się zastanowić co jest pisane bo jeszcze raz zaznaczę to nie od nas trafiają do dużych dyspozytorni tylko odwrotnie.

proxyp
Posty: 46
Rejestracja: 12 sty 2018, 13:03

Re: Karne wylogowanie

Post autor: proxyp » 28 lut 2018, 13:06

W naszej DM jest 7 dyspozytorów przyjmujących i zdarzało się, że zgłoszenia czekały po 3 czasami 5 zgłoszeń.. Z różną częstotliwością. Wszyscy byli zalogowani i rozmawiali.

Awatar użytkownika
rwaligora
Posty: 108
Rejestracja: 15 gru 2017, 17:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Karne wylogowanie

Post autor: rwaligora » 28 lut 2018, 13:19

Tylko pamiętajcie że co innego jest karne wylogowanie gdy jest wolne stanowisko a dyspozytor z jakiegoś powodu nie odbiera a co innego jest krążenie rozmowy 30 sekund po dysp właściwej i 15 po zapasowej a potem idzie rozmowa w kraj gdy wszystkie stanowiska są zajęte
Jeśli znasz siebie i swego wroga, przetrwasz pomyślnie sto bitew. Jeśli nie poznasz swego wroga, lecz poznasz siebie, jedną bitwę wygrasz, a drugą przegrasz. Jeśli nie znasz ni siebie, ni wroga, każda potyczka będzie dla Ciebie zagrożeniem."

proxyp
Posty: 46
Rejestracja: 12 sty 2018, 13:03

Re: Karne wylogowanie

Post autor: proxyp » 28 lut 2018, 13:30

Ja rozumiem, że po swojej dyspozytorni to telefon krąży 10sekund x ilość dyspozytorów przyjmujacych(Jeżeli by nikt nie odbierał) a jeżeli są wszyscy zajęci to po 30 sekundach do DM zgodnie z tabelą zastepowalności a jak nikt nie odbierze to po 15 sekundach w "świat

ODPOWIEDZ