Informowanie o utracie zasięgu

Tematy związane z aplikacją dyspozytora, mapą i pracą dyspozytora
tomasz.boguslawski
Twórca SWDPRM
Twórca SWDPRM
Posty: 132
Rejestracja: 15 gru 2017, 6:11

Informowanie o utracie zasięgu

Post autor: tomasz.boguslawski » 12 sie 2018, 10:01

Czy dyspozytorom medycznym przydałoby się informowanie na bieżąco (na liście ZRM):
a) Czy ZRM ma tablet on-line czy off-line
b) Czy pojazd ZRM na bieżąco nadaje pozycję GPS

Awatar użytkownika
rwaligora
Posty: 108
Rejestracja: 15 gru 2017, 17:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Informowanie o utracie zasięgu

Post autor: rwaligora » 12 sie 2018, 17:40

tomasz.boguslawski pisze:
12 sie 2018, 10:01
Czy dyspozytorom medycznym przydałoby się informowanie na bieżąco (na liście ZRM):
a) Czy ZRM ma tablet on-line czy off-line
b) Czy pojazd ZRM na bieżąco nadaje pozycję GPS
Jestem przekonany że tak. Chociaż sposób sprawdzania czy tablet jest dostępny powinien być inny niż na tabletach. Ostatnio często jestem pod vnc podłączony do tabletu a aplikacja pokazuje jest jest offline.
Jeśli znasz siebie i swego wroga, przetrwasz pomyślnie sto bitew. Jeśli nie poznasz swego wroga, lecz poznasz siebie, jedną bitwę wygrasz, a drugą przegrasz. Jeśli nie znasz ni siebie, ni wroga, każda potyczka będzie dla Ciebie zagrożeniem."

Majcher
Posty: 26
Rejestracja: 15 gru 2017, 20:00

Re: Informowanie o utracie zasięgu

Post autor: Majcher » 12 sie 2018, 18:06

Zdecydowanie tak. W niektórych sytuacjach pozwoli to dyspozytorowi na odpowiednią reakcję wiedząc, że dany zespół jest poza zasięgiem

proxyp
Posty: 46
Rejestracja: 12 sty 2018, 13:03

Re: Informowanie o utracie zasięgu

Post autor: proxyp » 13 sie 2018, 16:28

Tak. Przede wszystkim, czy nadaje prawidłową pozycję z GPS.

wojciech.adamczyk
Posty: 82
Rejestracja: 14 gru 2017, 11:14
Lokalizacja: Gdańsk/Tczew

Re: Informowanie o utracie zasięgu

Post autor: wojciech.adamczyk » 14 sie 2018, 20:22

rwaligora pisze:
12 sie 2018, 17:40
tomasz.boguslawski pisze:
12 sie 2018, 10:01
Czy dyspozytorom medycznym przydałoby się informowanie na bieżąco (na liście ZRM):
a) Czy ZRM ma tablet on-line czy off-line
b) Czy pojazd ZRM na bieżąco nadaje pozycję GPS
Jestem przekonany że tak. Chociaż sposób sprawdzania czy tablet jest dostępny powinien być inny niż na tabletach. Ostatnio często jestem pod vnc podłączony do tabletu a aplikacja pokazuje jest jest offline.
Mam tak namiętnie na jednym tablecie, i brak mi już pomysłów. Tablet leży, nikt nie rusza a on wpada w offline, później żółty pasek i znów offline. Dwa tablety są w tej lokalizacji i drugi takich cudów nie robi. Dziś nawet postawiłem system na nowo ale bez efektu...jakieś pomysły?

tomasz.boguslawski
Twórca SWDPRM
Twórca SWDPRM
Posty: 132
Rejestracja: 15 gru 2017, 6:11

Re: Informowanie o utracie zasięgu

Post autor: tomasz.boguslawski » 16 sie 2018, 13:41

wojciech.adamczyk pisze:
14 sie 2018, 20:22
Mam tak namiętnie na jednym tablecie, i brak mi już pomysłów. Tablet leży, nikt nie rusza a on wpada w offline, później żółty pasek i znów offline. Dwa tablety są w tej lokalizacji i drugi takich cudów nie robi. Dziś nawet postawiłem system na nowo ale bez efektu...jakieś pomysły?
Może karta SIM? Proponuję je zamienić w tabletach i sprawdzić.

wojciech.adamczyk
Posty: 82
Rejestracja: 14 gru 2017, 11:14
Lokalizacja: Gdańsk/Tczew

Re: Informowanie o utracie zasięgu

Post autor: wojciech.adamczyk » 16 sie 2018, 17:08

Spróbuję podmienić, ale zasięg pokazuje, że jest ok, nie gubi zasięgu. Pomimo dobrego zasięgu aplikacja wchodzi w offline.

tomasz.boguslawski
Twórca SWDPRM
Twórca SWDPRM
Posty: 132
Rejestracja: 15 gru 2017, 6:11

Re: Informowanie o utracie zasięgu

Post autor: tomasz.boguslawski » 17 sie 2018, 7:23

wojciech.adamczyk pisze:
16 sie 2018, 17:08
Spróbuję podmienić, ale zasięg pokazuje, że jest ok, nie gubi zasięgu. Pomimo dobrego zasięgu aplikacja wchodzi w offline.
Przyczyna może być po stronie operatora sieci komórkowej. Można też zawsze z poziomu cmd w Windows wywołać:

Kod: Zaznacz cały

ping oper.prod.pok.swdprm.local
Jeśli ping się uda, a aplikacja będzie twierdzić, że jest off-line, to poproszę logi. Jednak nie sądzę, żeby problem mógł być po stronie aplikacji.

Awatar użytkownika
rwaligora
Posty: 108
Rejestracja: 15 gru 2017, 17:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Informowanie o utracie zasięgu

Post autor: rwaligora » 18 sie 2018, 10:46

tomasz.boguslawski pisze:
17 sie 2018, 7:23
wojciech.adamczyk pisze:
16 sie 2018, 17:08
Spróbuję podmienić, ale zasięg pokazuje, że jest ok, nie gubi zasięgu. Pomimo dobrego zasięgu aplikacja wchodzi w offline.
Przyczyna może być po stronie operatora sieci komórkowej. Można też zawsze z poziomu cmd w Windows wywołać:

Kod: Zaznacz cały

ping oper.prod.pok.swdprm.local
Jeśli ping się uda, a aplikacja będzie twierdzić, że jest off-line, to poproszę logi. Jednak nie sądzę, żeby problem mógł być po stronie aplikacji.
Z ciekawości sprawdzę ale u mnie była sytuacja iż byłem podłączony po vnc więc łączność zachowana a aplikacja pokazywała offline
Jeśli znasz siebie i swego wroga, przetrwasz pomyślnie sto bitew. Jeśli nie poznasz swego wroga, lecz poznasz siebie, jedną bitwę wygrasz, a drugą przegrasz. Jeśli nie znasz ni siebie, ni wroga, każda potyczka będzie dla Ciebie zagrożeniem."

Radek
Posty: 33
Rejestracja: 15 gru 2017, 7:57
Lokalizacja: Słupsk

Re: Informowanie o utracie zasięgu

Post autor: Radek » 23 sie 2018, 5:21

mam to samo wiadomo mi na razie o 3 tabletach.

Adres podany wyżej pinguje przy braku łączności, VNC działa, zamiana kart sim nic nie zmienia.

ODPOWIEDZ