Problemy w aplikacjach ZRM po instalacji 17.0

Ogłoszenia od administracji forum
tomasz.boguslawski
Twórca SWDPRM
Twórca SWDPRM
Posty: 132
Rejestracja: 15 gru 2017, 6:11

Problemy w aplikacjach ZRM po instalacji 17.0

Post autor: tomasz.boguslawski » 29 gru 2017, 20:45

Wprowadzenie nowej wersji nie obyło się bez problemów, pomimo intensywnych testów.
W aplikacjach ZRM znikają karty, a niektóre dokumenty dublują się. Obejście jest takie:
Będąc on-line:
1. Zamknąć aplikację.
2. Skasować podkatalog localDb
3. Ponownie uruchomić aplikację.

Pilnie pracujemy nad poprawką, bo problem powraca, nawet po zastosowaniu obejścia.

tomasz.boguslawski
Twórca SWDPRM
Twórca SWDPRM
Posty: 132
Rejestracja: 15 gru 2017, 6:11

Re: Problemy w aplikacjach ZRM po instalacji 17.0

Post autor: tomasz.boguslawski » 30 gru 2017, 7:38

Poprawka jest gotowa w wersji 17.1 aplikacji ZRM. Wkrótce aktualizacja do wersji 17.1 zostanie udostępniona.

Majcher
Posty: 26
Rejestracja: 15 gru 2017, 20:00

Re: Problemy w aplikacjach ZRM po instalacji 17.0

Post autor: Majcher » 30 gru 2017, 8:33

Czekamy z niecierpliwością

Majcher
Posty: 26
Rejestracja: 15 gru 2017, 20:00

Re: Problemy w aplikacjach ZRM po instalacji 17.0

Post autor: Majcher » 30 gru 2017, 17:41

Już jest nowa wersja 17.1 dostępna

Rafał
Posty: 34
Rejestracja: 14 gru 2017, 20:47
Lokalizacja: Krosno

Re: Problemy w aplikacjach ZRM po instalacji 17.0

Post autor: Rafał » 30 gru 2017, 18:16

Udostępniona jest również automatyczna aktualizacja.

Radek Drwiła
Posty: 16
Rejestracja: 18 gru 2017, 8:34
Lokalizacja: Tarnów

Re: Problemy w aplikacjach ZRM po instalacji 17.0

Post autor: Radek Drwiła » 04 sty 2018, 9:09

Wyglada ze problem znikajacych kart KZW od nocy powrócił czy w takiej sytuacji wykonywac ta czynnosc z usunieciem LocalDB? zeby dało się zamknać kartę?

Rafał
Posty: 34
Rejestracja: 14 gru 2017, 20:47
Lokalizacja: Krosno

Re: Problemy w aplikacjach ZRM po instalacji 17.0

Post autor: Rafał » 05 sty 2018, 11:39

Problem powrócił po awarii ośrodka zapasowego, ale raczej nie jest związany z aktualizacją tylko z odtworzeniem bazy danych.
Na razie nie wiem jak poprawnie zamknąć kartę. Karty dostali kierownicy z późniejszego dyżuru

swdpad
Twórca SWDPRM
Twórca SWDPRM
Posty: 3
Rejestracja: 20 gru 2017, 9:08

Re: Problemy w aplikacjach ZRM po instalacji 17.0

Post autor: swdpad » 05 sty 2018, 12:30

Problem synchronizacji ośrodków mógł spowodować pojawianie się starszych kart oraz problem z wiązaniem/odwiązaniem KZW i KMCR.
Jeżeli użytkownicy doświadczają takich niedogodności to rozwiązaniem jest:
Po pierwsze - próba zwykłego przelogowania się (aplikacja wtedy wykonuje próbę synchronizacji danych z serwerem).
Jeżeli to nie zadziała - proszę wykonać procedurę z usunięciem danych lokalnych w katalogu localDb.
Proszę też upewnić się, że zainstalowana jest aplikacja w wersji 17.1, aby wykluczyć problemy wersji poprzedniej.

Powyższy scenariusz powinien pomóc w większości przypadków, o ile dane w bazie danych centralnej nie zostały pomieszane. W przypadku dalszych problemów proszę zgłaszać je do lokalnych administratorów. Będziemy weryfikować każde zgłoszenie, aby pomóc zaradzić w takich sytuacjach.

Synchronizacja ośrodków działa już poprawnie i w przypadku nowych dokumentów problemy nie powinny występować.

Radek
Posty: 33
Rejestracja: 15 gru 2017, 7:57
Lokalizacja: Słupsk

Re: Problemy w aplikacjach ZRM po instalacji 17.0

Post autor: Radek » 08 sty 2018, 12:07

Mam właśnie taką sytuację. KZW z dnia 30.12.2017 nie możliwe do zamknięcia. Informacja przy próbie że brakuje powiązanego dokumentu KMCR.
Prze-logowanie oraz tęczne czyszczenie folderu nie pomogło.

pawel
Twórca SWDPRM
Twórca SWDPRM
Posty: 4
Rejestracja: 14 gru 2017, 14:12

Re: Problemy w aplikacjach ZRM po instalacji 17.0

Post autor: pawel » 09 sty 2018, 10:23

Tak jak napisał wcześniej swdpad, prosimy o zgłaszanie takich sytuacji (podając konkretny numer karty) do serwisu za pośrednictwem administratorów.

ODPOWIEDZ